Vacature: Frontoffice medewerk(st)er Burgerzaken

Mensen komen voor veel verschillende zaken aan de balie bij de gemeente. Het team burgerzaken houdt zich bezig met het verstrekken van paspoort en rijbewijzen en het verwerken van verhuizingen. Deze aanvragen kunnen ook digitaal binnenkomen en verwerk jij op een juiste manier aan de hand van de geldige wet- en regelgeving. Samen met jouw team zorg je dat de identiteit van de klant wordt vastgesteld en identiteitsfraude tegen wordt gegaan.

Over de gemeente Noordoostpolder
Werken bij de gemeente Noordoostpolder is leuk! Je werkt voor een gemeente die volop in ontwikkeling is en (pro)actief inspeelt op wat er leeft onder de inwoners en het bedrijfsleven. Dit vraagt van jou, dat je goed kunt samenwerken, dat je je verantwoordelijk voelt voor de dienstverlening aan inwoners en bedrijfsleven. Daarnaast kun je een gezonde dosis creativiteit en lef goed gebruiken.

Interesse? Vul onderstaand formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!

Toestemming
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Wat houden je werkzaamheden in?

  • Verantwoordelijk voor de afgifte van reisdocumenten en rijbewijzen
  • Aangiftes van verhuizingen verwerken
  • Uittreksels uit de Basisregistratie Personen (BRP) verstrekken.

Wat verwachten we van jou?

  • Je hebt een opleiding op MBO-niveau.
  • De basisopleiding Burgerzaken op MBO niveau is een pré.
  • Je hebt ervaring in het werken met Centric applicaties zoals Key2Burgerzaken en/of Portaal.
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden zowel mondeling als via de digitale kanalen.
  • Je bent proactief, een teamplayer, goed in multitasking en altijd op zoek naar verbetermogelijkheden die je met het team weet te realiseren.

Wat bieden wij jou?

  • Een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd, met de intentie dit om te zetten naar een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd;
  • Een bruto maandsalaris tussen € 1.934,- en € 2.904,- o.b.v. 36 uur (salarisschaal 6 conform CAO gemeente).
  • Vervoersregeling (lease auto, OV of kilometer vergoeding) en indien nodig onkostenvergoeding.
  • Door middel van onze Talenten Motivatie Analyse (TMA) starten we samen met jou een ontwikkeltraject zodat je zowel op persoonlijk als zakelijk gebied blijft groeien.
  • 25 vakantiedagen (o.b.v. 36 uur).
  • Pensioenregeling

Heb je interesse? We leren je graag kennen! Laat je gegevens achter en we nemen snel contact met je op!

NuFlex verzorgt de werving & selectie betreffende deze functie. Heb je vragen? Bel ons! Dat kan via 06-82247087 (Robin) of 06-43410923 (Nadine).